Οι Συνδεδεμένες : 'Ενα κοινωνικό drama

8 comments:

x-oyranoy said...

Kαλυψω καλυψω καλυψω...
LOL
δε θελω την χαρα μου να κρυψω.

Anonymous said...

Ένα αντικοινωνικό δράμα θα έλεγα εγώ. Πολύ αντικοινωνικό και χαμηλοτάτου όμως.

Calypso Larah said...

Etsi einai i zwh glykia mou antikoinwniki kai xamilotatou.
Gia ypsilotatou kai koinwnikotites trava sto allo magazi kernaei kai passwords :))

λολιτα said...

κοιτα αγαπη μου ανωνυμη εδω ειναι μονο χαμηλοτατατου δεν βγαινει αλλιως....

Anonymous said...

Λολίτα, ναι, ΔΕΝ βγαίνει αλλιώς. Αρκετά εκτέθηκε, δεν νομίζεις;

Anonymous said...

Τεσπά, μάλλον λάθος κατάλαβα το κόμεντ σου λολίτα. Βάλε κι εσύ κανένα κόμμα, χριστιανή μου, να βγάζουμε νόημα. :)
Όσο για το αν βγαίνει αλλιώς (αγάπη σου), έχω μια απάντηση αλλά δεν είναι για εδώ.

david santos said...

Hi
A beautiful place here!
Excellent post! You are Master.
Thank you.
have a good day

10% said...

Αγαπητή Calypso-Larah,
είδαμε την τέχνη σου και πάθαμε ξαφνικό θαυμασμό! Βρίσκουμε τα έργα σου εξαιρετικά. Αν αντέχεις κι άλλα κολακευτικά λόγια συνεχίζουμε, αλλά προτιμάμε τις πράξεις, οπότε σου προτείνουμε συνεργασία με το περιοδικό μας, 10% (10percent.gr). Αν σ' ενδιαφέρει, επικοινώνησε μαζί μου. Αν όχι, καλή καρδιά και συνέχισε να φτιάχνεις τέτοια ανατρεπτικά διαμαντιάκια. Λύο Καλοβυρνάς,10%