Φροντιστήρια Sabrina Faux Keydes

5 comments:

λολιτα said...

Δεν ήξερα ταλεντάρα μου οτι έχεις επεκταθεί και στον χώρο των σεμιναρίων....αντε και σανότερα...


το λολιτάκι σου

Anonymous said...

de maresei.
kapoios de ksipnise kala htes...

Urfurslaag said...

Δεν έχω λόγια να εκφράσω (για άλλη μια φορά) τον θαυμασμό μου.

one certain frenchness said...

ανώνυμε, η ατέλεια είναι η μόνη τελειότητα, μα.. where do you come from? εγώ πάντως.... αγοράζω κι αυτό! κάτσε να δω τι έχω στην τσέπη.

Chαλειπσολάρα μου,
πότε θα (ΜΕ-ΤΑ)πωλήσεις?

Ιουδας Ισκαριωτης said...

κάνετε κι άτοκες δόσεις; γιατί έχω ένα θέμα ρευστού τον τελευταίο καιρό.

μήπως για τη "θέση στην ιστορία" πρέπει να πάρω δάνειο;

προτείνω γενικότερα να βάλετε τιμές σε κάθε υπηρεσία που προσφέρετε, για να ξέρει ο υποψήφιος φοιτήτης πόσο θα του πάει!